Criterii de validare a stagiului de Prim Ajutor extern

Criterii de validare a stagiului

  1. Cerere stagiu Prim Ajutor

Se trimite un e-mail către formare@scout.ro și Coordonatorului Strategic de Formare cu următoarele informații:

  • număr participanți;
  • loc de desfășurare;
  • perioada;
  • persoana de contact din Centrul Local care organizează stagiu și datele de contact ale acesteia;
  • numele și datele de contact ale formatorului extern.

  1. Recunoașterea stagiului
  • Întâlnire cu persoana responsabilă din Centru Local, formatorul extern și Responsabilul Regional de formare sau Coordonatorul Strategic de Formare;
  • Validare design de curs;
  • Contribuția de participare este stabilită de Centrul Local; aceasta se virează în contul Centrului Local.

  1. Validarea stagiului

Persoana de contact din CL trimite un e-mail către formare@scout.ro și Coordonatorului Strategic de Formare cu următoarele informații:

  • Agenda cursului;
  • Lista de prezență participanți;
  • Poze din timpul stagiului;

Introducere în soft a stagiului este realizată de către Responsabilul Regional de Formare sau Coordonatorul Strategic de Formare.

Condiții de participare cercetași:

  • Cotizația achitată la zi:
  • Participarea la stagiile de prim ajutor este permisă și încurajată și pentru tinerii cercetași cu vârsta peste 16 ani;
  • Prezenta este obligatorie pe tot parcursul stagiului. 

Participarea la stagiile de prim ajutor este permisă și încurajată și pentru tinerii cercetași cu vârsta peste 16 ani.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.